Ενημέρωση για την Επικαιροποίηση της Τιμολογιακής Πολιτικής μας (04.2025)

policy-update
 
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών μας και της προσαρμογής στις τρέχουσες επιχειρησιακές και τεχνολογικές απαιτήσεις, προχωρήσαμε σε επικαιροποίηση της Τιμολογιακής Πολιτικής μας, η οποία τίθεται σε ισχύ από τον Απρίλιο του 2025.
 
Οι βασικές αλλαγές περιλαμβάνουν:
 
  • Νέες τιμές για τις ετήσιες συμβάσεις τηλεφωνικής υποστήριξης.
  • Ανανεωμένα πακέτα προαγοράς ωρών υποστήριξης.
  • Νέα συμβόλαια υποστήριξης για MyData Έξοδα, MyErgani και Power BI, με δυνατότητα ευέλικτων συνδρομών και ειδικών υπηρεσιών.
  • Αναλυτική παρουσίαση των όρων υποστήριξης, χρόνων απόκρισης, και ωραρίου εξυπηρέτησης.
 
 
Η ομάδα μας παραμένει στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή υποστήριξη. Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας για να συζητήσουμε τον τρόπο εφαρμογής των νέων όρων στην επιχείρησή σας.
Facebook
LinkedIn

Συχνές Ερωτήσεις – FAQ

1) Τι είναι η Πάγια Σύμβαση Υποστήριξης;

Απάντηση:

Η Πάγια Σύμβαση Υποστήριξης καλύπτει την καταχώριση αιτημάτων για τηλεφωνική και απομακρυσμένη υποστήριξη, και το κόστος της διαμορφώνεται βάσει των ενεργών Ετήσιων Συμβάσεων του λογισμικού ERP σας.

Στη συνέχεια, έχετε δύο επιλογές χρέωσης: 

Ελάχιστη χρέωση ανά αίτημα: Κάθε φορά που καταχωρείτε ένα αίτημα, εφαρμόζεται ελάχιστη χρέωση (υποστήριξη με χρέωση ανά Ώρα 50,00€ + ΦΠΑ, με ελάχιστη χρέωση 40,00€ + ΦΠΑ για έως και 30 λεπτά). 

Συμβόλαιο προαγοράς ωρών: Μπορείτε να προμηθευτείτε ένα πακέτο ωρών υποστήριξης, από το οποίο αφαιρούνται τα αντίστοιχα λεπτά ή ώρες, ανάλογα με το περιεχόμενο κάθε αιτήματος. 

*Κλήσεις μικρής διάρκειας (κάτω των 10 λεπτών) δεν χρεώνονται. 

Σημαντικό: 

Για την εξυπηρέτηση οποιουδήποτε αιτήματος, είναι απαραίτητη η ύπαρξη πάγιας Σύμβασης Υποστήριξης @Dual Logicom

 

2) Αν δεν έχω Πάγια Σύμβαση Υποστήριξης @Dual Logicom, μπορώ να καλώ ή καταχωρώ αιτήματα;

Απάντηση:
Τα αιτήματα χωρίς Πάγια Σύμβαση Υποστήριξης @Dual Logicom δεν εξυπηρετούνται.

 

2) Αν έχω Πάγια Σύμβαση Υποστήριξης @Dual Logicom, χωρίς Προαγορά Ωρών Υποστήριξης, ποσό θα χρεώνομαι για κλήσεις μικρότερες από 10 λεπτά;

Απάντηση:
Αιτήματα που δεν καλύπτονται από Συμβόλαιο Προαγοράς Ωρών χρεώνονται 50€ ανά ώρα, με ελάχιστη χρέωση 40€ για έως και 30 λεπτά. Οι σχετικές υπηρεσίες τιμολογούνται αυθημερόν και απαιτείται εξόφληση εντός πέντε (5) ημερών από την έκδοση του τιμολογίου.

3) Τι χρέωση θα έχω, αν διαθέτω Πάγια Σύμβαση Υποστήριξης και 10 ώρες Προαγοράς Ωρών;

Απάντηση:

  • ως 10 λεπτά: Μηδενική Χρέωση.
  • πάνω από 10 λεπτά πχ 30λεπτά, θα χρεωθείτε 30λεπτα από το πακέτο των 10ωρων.

 

4) Που βλέπω όλες τις χρεώσεις και τα συμβόλαια μου;

Απάντηση:

Κάθε πελάτης διαθέτει κωδικούς πρόσβασης στο Β2Β Portal της εταιρείας μας.

 Αν δεν έχετε ή ξεχάσατε τα στοιχεία σύνδεσης σας στείλτε μας e-mai στο support@dlgcom.gr με θέμα “Στοιχεία σύνδεσης στην Online πλατφόρμα.