Βορείου Ηπείρου 45, Μαρούσι, 151 25 211 8500 323 info@dlgcom.gr

Blog Details

  • Home
  • Τι είναι το CRM
CRM

Τι είναι το CRM

Το CRM (Customer Relationship Management ή Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων) είναι μια λύση λογισμικού (πολλές φορές διαθέσιμη και ως υπηρεσία – Software ), η οποία διευκολύνει μια εταιρεία κατά την αλληλεπίδρασή της με τους πελάτες της, υφιστάμενους και δυνητικούς.
Το CRM διαχειρίζεται τα προσωπικά στοιχεία , τις πωλήσεις και τη ροή των διεργασιών που αφορούν τους πελάτες.
Με άλλα λόγια αποτελεί ένα μέσο που περικλείει τη στρατηγική, τις πρακτικές και την τεχνολογία με τελικό σκοπό την βελτίωση των σχέσεων με τους ανθρώπου , πελάτες, χρήστες υπηρεσιών, συνεργάτες ή και προμηθευτές.

Τo CRM αποτελεί μια εφαρμογή που περιλαμβάνει όλες τι εφαρμογές που χρειάζεται κάθε επιχείρηση έτσι ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις και το βαθμό ικανοποίησης των πελατών της. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα παραδοσιακά όπως το τηλέφωνο, η ηλεκτρονική αλληλογραφία, οι φόρμες επικοινωνίας (έντυπες και ηλεκτρονικές), αλλά και τα πιο σύγχρονα όπως τα κοινωνικά δίκτυα κλπ. Ακόμα, προσφέρει διάφορους αυτοματισμούς όπως ειδοποιήσεις για καμπάνιες, ευκαιρίες πώλησης, επικοινωνία με πελάτες κλπ. 

  1. Συγχρονισμός με όλες τις γνωστές εφαρμογές και Cloud υπηρεσίες εφαρμογών γραφείου 
  2. Διαχείριση καθημερινών εργασιών όπως τηλεφωνικές κλήσεις, συναντήσεις και email
  3. Ολοκληρωμένη διαχείριση επαφών και λογαριασμών
  4. Διαχείριση leads και μετατροπή σε ευκαιρίες πώλησης
  5. Πλήρης διαχείριση ευκαιριών πώλησης
  6. Διαχείριση πιθανοτήτων κλεισίματος πώλησης
  7. Αναλυτική παρακολούθηση δραστηριοτήτων πωλητών
  8. Δημιουργία καταστάσεων υφιστάμενων και υποψηφίων πελατών
  9. Αυτοματοποιημένη εκτέλεση προωθητικών ενεργειών
  10. Υποστήριξη πολλαπλών τύπων προωθητικών ενεργειών
  11. Ανάλυση αποδοτικότητας ευκαιριών πώλησης και προωθητικών ενεργειών.
  12. Σχεδίαση ερωτηματολογίων και διαχείριση απαντήσεων.
  13. Αναλυτική παρακολούθηση κάθε επικοινωνίας με πελάτη, ανεξαρτήτως μέσου
  14. Παρακολούθηση ιστορικού προσφορών και δημιουργία νέας προσφοράς
  1. ανταποκρίνονται άμεσα στις ανάγκες των πελατών τους
  2. αξιοποιούν πληροφορίες για πιο γρήγορες και σωστές αποφάσεις
  3. διεκπεραιώνουν με πιο ευέλικτο τρόπο τις εργασίες τους
  4. διαχειρίζονται αποτελεσματικά νέες ευκαιρίες πώλησης
  1. Αυτοματισμοί προώθησης πωλήσεων
  2. Αυτοματοποίηση πωλήσεων
  3. Αυτοματισμός contact center
  4. Geolocation
137477581 presentation wide
Facebook
Twitter
LinkedIn