Το CRM (Customer Relationship Management ή Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων) είναι μια λύση λογισμικού (πολλές φορές διαθέσιμη και ως υπηρεσία – Software ), η οποία διευκολύνει μια εταιρεία κατά την αλληλεπίδρασή της με τους πελάτες της, υφιστάμενους και δυνητικούς. Το CRM διαχειρίζεται τα προσωπικά στοιχεία , τις πωλήσεις και τη ροή των διεργασιών που αφορούν τους πελάτες. Με άλλα λόγια αποτελεί ένα μέσο που περικλείει τη στρατηγική, τις πρακτικές και την τεχνολογία με τελικό σκοπό την βελτίωση των σχέσεων με τους ανθρώπου , πελάτες, χρήστες υπηρεσιών, συνεργάτες ή και προμηθευτές.
Τo CRM αποτελεί μια εφαρμογή που περιλαμβάνει όλες τι εφαρμογές που χρειάζεται κάθε επιχείρηση έτσι ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις και το βαθμό ικανοποίησης των πελατών της. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα παραδοσιακά όπως το τηλέφωνο, η ηλεκτρονική αλληλογραφία, οι φόρμες επικοινωνίας (έντυπες και ηλεκτρονικές), αλλά και τα πιο σύγχρονα όπως τα κοινωνικά δίκτυα κλπ. Ακόμα, προσφέρει διάφορους αυτοματισμούς όπως ειδοποιήσεις για καμπάνιες, ευκαιρίες πώλησης, επικοινωνία με πελάτες κλπ.
Τι είναι το CRM
Το CRM (Customer Relationship Management ή Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων) είναι μια λύση λογισμικού (πολλές φορές διαθέσιμη και ως υπηρεσία – Software ), η οποία διευκολύνει μια εταιρεία κατά την αλληλεπίδρασή της με τους πελάτες της, υφιστάμενους και δυνητικούς.
Το CRM διαχειρίζεται τα προσωπικά στοιχεία , τις πωλήσεις και τη ροή των διεργασιών που αφορούν τους πελάτες.
Με άλλα λόγια αποτελεί ένα μέσο που περικλείει τη στρατηγική, τις πρακτικές και την τεχνολογία με τελικό σκοπό την βελτίωση των σχέσεων με τους ανθρώπου , πελάτες, χρήστες υπηρεσιών, συνεργάτες ή και προμηθευτές.
Τo CRM αποτελεί μια εφαρμογή που περιλαμβάνει όλες τι εφαρμογές που χρειάζεται κάθε επιχείρηση έτσι ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις και το βαθμό ικανοποίησης των πελατών της. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα παραδοσιακά όπως το τηλέφωνο, η ηλεκτρονική αλληλογραφία, οι φόρμες επικοινωνίας (έντυπες και ηλεκτρονικές), αλλά και τα πιο σύγχρονα όπως τα κοινωνικά δίκτυα κλπ. Ακόμα, προσφέρει διάφορους αυτοματισμούς όπως ειδοποιήσεις για καμπάνιες, ευκαιρίες πώλησης, επικοινωνία με πελάτες κλπ.